Skip to main content
Ref. 07064

Superfície: 65 m2   |   Habitacions: 2   |  Banys: 1

Lluminós pis de 2 habitacions amb pàrquing i balcó a Les Roquetes de Sant Pere de Ribes, a tocar de serveis i zones verdes.

T’agradaria viure en un còmode pis i ben ubicat a una de les zones més demandades de Sant Pere de Ribes per la seva vida, equipaments i proximitat a tots els serveis? Aquest habitatge, situat en un segon pis amb ascensor, és una oportunitat ideal tant per a primera residència com per a inversió.

Amb 65 m², el pis compta amb 2 habitacions exteriors i amb molta llum natural, la principal doble, un bany complet equipat amb banyera, una cuina independent amb gran capacitat d’emmagatzematge i molt espai de treball amb un safareig exterior annex, i un menjador ampli i molt lluminós amb sortida directa a un balcó.

Entre les seves característiques, l’habitatge disposa de calefacció de gas natural amb radiadors a totes les estances, finestres d’alumini, terra de gres, armaris encastats a les habitacions i una plaça d’aparcament a la mateixa finca amb accés interior amb ascensor, fet que garanteix la comoditat i logística del dia a dia.

La ubicació és un dels seus grans atractius: es troba al costat de les escoles del barri de Les Roquetes, a pocs minuts del centre esportiu, parcs infantils, grans zones verdes com el Parc de les Roquetes i a un pas del centre comercial i dels principals serveis de la població. Una zona residencial molt ben comunicada amb Vilanova i la Geltrú i amb ràpid accés a la C-15 i C-32.

Un pis pràctic, lluminós i perfectament situat per gaudir del dia a dia amb totes les comoditats que ofereix Les Roquetes. Truca’ns i t’acompanyem a veure’l!

El preu indicat a l’anunci no inclou els impostos de la compra ni les despeses de notaria i registre.

07064. Pis en venda – Carrer Barcelona

178.000€
Nombre de banys: 1
Nombre d’habitacions: 2
superfície: 65 m²
Any de construcció: 2004
Certificació Energètica: E

Equipament:

  • Pàrquing
  • Calefacció Individual
  • Ascensor
  • Balcó