Superfície: 125 m2 | Habitacions: 0 | Banys: 1
Vols obrir el teu negoci en una zona amb gran projecció i alta densitat residencial a Vilanova i la Geltrú? Aquesta és l’oportunitat que estaves esperant.
Aquest fantàstic local comercial situat a la planta baixa d’un edifici modern i totalment adaptat, ubicat a la zona de Solicrup de Vilanova i la Geltrú. Amb una superfície total de 125 m², aquest espai és perfecte per iniciar qualsevol activitat comercial, de serveis o atenció al públic.
L’immoble destaca per la seva excel·lent visibilitat gràcies a un ampli aparador format per 4 grans finestrals que inunden de llum natural tot l’espai. A més, disposa de sortida de fums, una característica essencial per a activitats de restauració, i està totalment adaptat a persones amb mobilitat reduïda. La distribució interior inclou una sala diàfana molt versàtil i un espai per la instal·lació del lavabo. El local compta amb accés directe des del carrer i una plaça de pàrquing al soterrani del mateix edifici, un valor afegit per al dia a dia del negoci. L’edifici es troba en perfecte estat de conservació i disposa d’un certificat d’eficiència energètica amb classificació A tant en consum com en emissions.
Situat en una àrea residencial amb més de 400 habitatges i en constant creixement, aquest local ofereix una gran oportunitat per captar una clientela fidel i estable. Amb molt bona comunicació amb les principal vies d’accés a la ciutat i molt a prop de Les Roquetes, Sant Pere de Ribes Si estàs pensant a iniciar o traslladar el teu negoci a una zona amb potencial, no ho dubtis més.
Contacta amb nosaltres i vine a veure’l!
El preu indicat a l’anunci no inclou els impostos de la compra ni les despeses de notaria i registre.