Skip to main content
Ref. 00815

Superfície: 50 m2   |   Habitacions: 1   |   Banys: 1

Tens l’oportunitat de començar el teu negoci en un local cantoner de 50m2, molt lluminós adaptat a les necessitats actuals!

Aquest local comercial, situat a la planta baixa d’un edifici amb ascensor amb accés a peu de carrer, compta amb una superfície total de 50 m² i destaca per la seva versatilitat i llum natural.

L’espai disposa d’una sala diàfana de 43m3 amb 3m d’alçada, i un espai amb la pre instal·lació per un 1 lavabo. Amb 2 accessos independents i 2 amplis finestrals que pots aprofitar com aparadors (2,60 m + 4,20 m) proporcionen gran visibilitat des del carrer. És un local exterior, molt ben orientat i en bon estat estructural, ideal per a oficines, consultes, serveis o petits comerços.

Situat a tan sols 10 minuts a peu del centre de Vilanova i a tocar de l’Avinguda Francesc Macià, aquest immoble és la perfecta combinació de tranquil·litat en una zona residencial i proximitat a tots els serveis essencials. Amb centres comercials, biblioteca, centres educatius i de salut a la teva disposició, gaudiràs de tot el que necessites a l’abast de la mà.

Si busques un local funcional, ben ubicat en una zona consolidada amb un alt potencial de pas i vida veïnal i amb imatge renovada, aquesta és la teva oportunitat! Contacta amb nosaltres i t’informarem de tots els detalls.

00815. Local en lloguer – Carrer Francesc Moragas

600€
Nombre de banys: 1
Nombre d’habitacions: 1
superfície: 50 m²
Any de construcció: 1976
Certificació Energètica: F/E

Equipament: