Skip to main content
Ref. 00678

Superfície: 12 m2 | Places: 1 | Ascensor: Si

Plaça d’aparcament situada a la segona planta soterrània d’una instal·lació dedicada exclusivament a pàrquings i dotada de porta automatitzada, ascensor i escales per l’accés com a vianants. Fàcil maniobrabilitat i apta per vehicles de diferents dimensions.

En molt bona ubicació, propera a comerços i a múltiples serveis esportius, educatius i administratius, aquesta plaça d’aparcament facilita la comoditat de qui busca un espai per aparcar en la seva zona de residència i també de qui vol assegurar-se un aparcament per desplaçar-se a la feina o fer gestions al centre de la localitat.

Truqui’ns i demani informació.

,

00678. Pàrquing en lloguer- Carrer Ramón y Cajal

75€
superfície: 12 m²
Any de construcció: 2006
Certificació Energètica: Exempt

Equipament:

  • Ascensor
Logo-llars.net | Agents Immobiliaris

Qualitat i confiança al servei de la teva tranquil·litat. El teu soci immobiliari de confiança amb una especialització destacada a la zona del Garraf. Excel·lència en la gestió immobiliària.

C. de Josep Llanza 27 - Baixos
08800 Vilanova i la Geltrú

93 814 74 00

C. de Josep Llanza 32 - Local
08800 Vilanova i la Geltrú

609 43 35 45

En què podem ajudar-te?


© Llars.net, tots els drets reservats.    Lloc web creat per ♥ Exprime Creatividad.